Aflevering voor Freek - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Annemarie Evers - WaarBenJij.nu Aflevering voor Freek - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Annemarie Evers - WaarBenJij.nu

Aflevering voor Freek

Door: Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

05 September 2014 | Aruba, Aruba

Gisteren weer lekker gewerk net als vandaag. Het lijkt elke dag een beetje drukker te worden en ze hebben me al gewaarschuwd voor volgende week. Het schijnt dat de cardioloog die dan cardioloog van de week is meestal vele echo's aanvraagd, een soort van Jos zeg maar.... Ik ga het wel zien.
De vivid i kan ik inmiddels met mijn ogen dicht bedienen, heb er nog nooit zo comfortabel mee gewerkt. Hier trouwens geen uitwerkstation, komt wel met het nieuwe apparaat, dus alles op het apparaat uitwerken. Verslag mag ik naar eigen inzicht schrijven, te kiezen uit: geen verslag of wat je zelf maar wilt. Ik heb er toch maar voor gekozen om de stijl van ons eigen verslag aan te houden incl. conclusie. Het voelt gewoon niet goed om alleen maar plaatjes te maken. Zij zelf schrijven geen verslag. Maar ik kan me zo voorstellen dat deze ontwikkeling zich hier ook ooit nog eens zal voortzetten. Heeft tijd nodig zoals alles hier.

Freek, je zal je al wel af vragen wat dit allemaal met jou te maken heeft, nou helemaal niet dus maar het volgende stukje zal vast je interesse hebben en ik heb er ook mooie foto's van gemaakt. Als ik weer thuis ben zullen we het er zeker nog eens over hebben!
Gistermiddag ben ik samen met Agnes naar de noordkust gereden. Daar een prachtige wandeling gemaakt door nog een echt woest gebied. Prachtige uitzichten, uiteenspattende golven op de rotsen. De rotsen zelf zijn bovenop zo ruw dat als je zou vallen, en dat is daar zeker niet ondenkbaar, dat je huidje goed open ligt op vele plekken. Dus mijn pilatus lessen kwamen hier goed van pas, ik was goed in balans :)
In de pannetjes van de rotsen blijft het zeewater achter met daarin allerlei beestjes, en als het water verdampt zie je zoutkristallen ontstaan, een prachtig gezicht. Mooie fossiele stenen liggen hier, zie de foto's!
We wilden lopen naar Alto Vista, het kerkje maar daar zijn we niet aangekomen. De heenweg was al zo indrukwekkend en nam zoveel tijd in beslag door alle verwonderingen, echt genieten van de dingen die je onderweg tegenkomt. De tijd was te kort en we moesten voordat de zon onderging weer bij de auto terug zijn. Alto Vista hebben we dus nog tegoed. Daarna weer naar het strand gereden naar Bugaloe en daar heerlijke drankjes gedronken en gegeten. Toen nog even wat gewinkeld en door de tijd gedwongen weer terug gegaan naar het appartement. Het was inmiddels na elven en de volgende dag zou de wekker weer gaan om half 6....

  • 05 September 2014 - 07:15

    Marcel:

    Wat een prachtige foto's. Ik herken hier veel van toen ik op Curacao was.
    Ik zou dit graag nog eens samen met jou bekijken.

  • 12 September 2014 - 22:28

    Erik Hilhorst:

    Hoi Annemarie,

    Prachtige foto's. Heb jij nog wel tijd om te werken?
    De indruk bestaat dat je het prima naar de zin hebt op Aruba.
    Het ziet er allemaal prachtig uit.
    Naast misschien hard werken en vele hartecho's maken is er ook tijd om te genieten.
    Wat een prima keuze heb jij gemaakt om een maand op Aruba te gaan werken.
    Een geweldige ervaring volgens mij.
    De tijd die je nog voor de boeg hebt.....geniet er van.
    Heel veel plezier.

    Groet,

    Erik


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Aruba

Werken op Aruba

...

Recente Reisverslagen:

29 September 2014

Het einde van een unieke ervaring is in zicht

20 September 2014

Over de helft

15 September 2014

Alweer een week voorbij.....

08 September 2014

Weekend

05 September 2014

Aflevering voor Freek
Annemarie

Actief sinds 15 Aug. 2014
Verslag gelezen: 384
Totaal aantal bezoekers 11150

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

30 Augustus 2014 - 01 Oktober 2014

Werken op Aruba

Landen bezocht: