Over de helft - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Annemarie Evers - WaarBenJij.nu Over de helft - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Annemarie Evers - WaarBenJij.nu

Over de helft

Door: Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

20 September 2014 | Aruba, Aruba

Ik wil beginnen met iedereen te bedanken voor de leuke reacties die ik krijg op mijn verslagen. Via hier/ facebook/ mail en de app. Erg leuk om te lezen!
Vrijdag 12 september ben ik verhuisd naar mijn nieuwe kamer. Veel meer ruimte en dat werkt echt een stuk prettiger. De hele functie afdeling wordt aangepakt en ze zijn nu druk bezig met breken en nieuwe muurtjes optrekken. Gelukkig was mijn verhuizing een makkie. Een behandelbank en het echo apparaat over brengen en je kan weer verder. Mijn patienten stroom ging dan ook gewoon door en tussen de bedrijven door even de boel overgebracht en vervolgens de kamer naar eigen inzicht in kunnen delen. Deze week veel langs het strand gewandeld na werktijd. Lekker uitwaaien of je wilt of niet want die wind gaar hier nooit liggen!
De stranden hier zijn rustig zeker nu het laag seizoen is. Er is met gemak altijd een plekje te vinden.
De grootste uitspatting deze week gaat zondag gebeuren! We hebben geboekt voor skydiven. Zondagochtend om 8 uur moeten we ons melden en dan vertrekken we naar het vliegveld. Eerst zullen we ongeveer 20 minuten boven het eiland rond cirkelen om daarna op 3 km hoogteuit het vliegtuig te springen. Een vrije van van 45 seconden en daarna rustig naar beneden zweven. Ik kijk er naar uit met gezonde spannign :)
Deze week is letterlijk voorbij gevlogen. Elke week gaat hier sneller voorbij dan de vorige. k heb het hier echt heel erg naar mijn zin, mede dankzij mijn lieve collega's en Hilda met wie ik dagelijks optrek na het werk. In de middagpauze worden we inmiddels standaard vergezeld door een hongerig leguaantje. Hij klimt op schoot en eer dan gezellig een boterhammete mee en als het niet genoeg is wat hij krijgt dan neemt ie een hapje van mijn hand :(
Woensdag avond een slsa les gevolgd bij Bugaloe. Jaloers wanneer ik mensen zie die zich een stuk soepeler bewegen dan ik. Maar ja, je kan niet alles hebben.
Donderdagavond aan de bar gezeten bij Mathews. Een plekje waar we vaker komen en heerlijke cocktails drinken. We hebben hier heerlijk gegeten. Pasta met seafood verpakt in eenprachtige zwaan van alluminium folie. Daarna nog even aan de bar beland voor een lekkere koffie en iets erbij. Een knappe venezolaan kwam naast me zitten en deed een paar leuke kaart trucs met mij. Hij praatte volop en wilde graag zijn engels oefenen. Na een dik uur verder te zijn hebben we telefoonnummers uitgewisseld en op zijn verzoek nog even samen op de foto..... Mocht iemand hier wat van denken.....Deze knappe jongen had mijn zoon kunnen zijn en was 17 jaar oud maar het was gezellig om met hem te praten. Meer geinteresseerd was hij in de foto van mijn kinderen (lees MERAL)
Gisteravond gezellig samen met Irene Maria en Hilda uit eten geweest bij Zeerover. Collega's van de functie afdeling.Hier wordt de vis rechtstreeks van de boot binnengebracht waar we getuige van hebben mogen zijn. Aruba is een unieke ervaring. De combinatie van werken en genieten ... Het zal wennen zijn wanneer ik over anderhalve week weer op de klok zal moeten ijken en de nedellandse ratrace weer zal beginnen. Maar ook fijn om man en kinderen weer in mijn armen te kunnen sluiten! Maar voor nu eerst nog even genieten hier en van mijn op een na laatster weekend op Aruba :))))

  • 20 September 2014 - 15:21

    Annemarie Evers:

    De bijbehorende foto's komen er later bij!

  • 20 September 2014 - 18:09

    Tanja Boon:

    Hoi Annemarie,

    Leuk om je verhalen te volgen. Wat heerlijk he de Cariben, dat weer en alles erom heen. Hier ook heerlijk weer, alleen wat minder exotische beesten.
    Geniet nog van je weekend en tot gauw ziens in Nederland.

    liefs Tanja

  • 20 September 2014 - 20:40

    Marcel:

    Geniet nog maar lekker. Helaas kunnen Dennis, Meral, Christian en Juliëtte er 2 oktober niet zijn op Schiphol. Maar ik zal je ook namens hun graag in de armen sluiten als je door de beroemde deuren komt.

  • 21 September 2014 - 06:10

    Jan Evers:

    Die leuguaan is echt prachtig zeg!
    Groetjes, Jan

  • 27 September 2014 - 12:19

    Ma En Gert:

    Lieve Annemarie,
    Bedankt voor je reisverslagen en foto's. Een heel voorspoedige terugreis.
    De hartelijke groeten van ons .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Aruba

Werken op Aruba

...

Recente Reisverslagen:

29 September 2014

Het einde van een unieke ervaring is in zicht

20 September 2014

Over de helft

15 September 2014

Alweer een week voorbij.....

08 September 2014

Weekend

05 September 2014

Aflevering voor Freek
Annemarie

Actief sinds 15 Aug. 2014
Verslag gelezen: 376
Totaal aantal bezoekers 11152

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

30 Augustus 2014 - 01 Oktober 2014

Werken op Aruba

Landen bezocht: