Alweer een week voorbij..... - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Annemarie Evers - WaarBenJij.nu Alweer een week voorbij..... - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Annemarie Evers - WaarBenJij.nu

Alweer een week voorbij.....

Door: Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

15 September 2014 | Aruba, Aruba

Week twee is voorbij gevlogen. Op het werk is er genoeg te doen. Veel stil zitten is er niet bij. Het wordt eigenlijk steeds leuker en vertrouwder. Afgelopen vrijdag ben ik verhuisd naar mijn nieuwe echo kamer. Ze gaan de afdeling verbouwen en ik heb ineens een zee van ruimte gekregen.
Na het werk elke dag lekker buiten aan de wandel. Strand, winkelen, cocktails, eten en weer geestelijk voorbereiden op de volgende werkdag :) en ik heb samen met Siebe, ic verpleegkundige, op een avond ruim 13 km hardgelopen. Even dreigden we te verdwalen want het werd inmiddels goed donker maar gelukkig kon een Nederlands stelletje dat hier woont ons weer op het goede pad brengen....pfieeeuw
's Avonds soms nog even bij het zwembad zitten en wat napraten met wat medebewoners.
Prachtige dieren kunnen bewonderen en de nodige wandelingen gemaakt. Vandaag hebben Hilda en ik gesnorkeld. Hilda is een longfunctie analist uit Meppel/Zwolle. Zij is afgelopen maandag gekomen en blijft voor 3 weken. De hele week trekken we al gezellig samen op. De onderwaterwereld is prachtig en de vissen hangen letterlijk aan je te knabbelen. Na zo ongeveer het hele weekend op het strand doorgebracht te hebben zijn we voor vanavond {zondagavond} uitgenodigd door Irene, een collega hartfunctie laborant die voor ons gaat koken. We zijn benieuwd want het wordt een arubaans gerecht. Inmiddels zijn we weer thuisgekomen van ons etentje en het was werkelijk waar heerlijk. Ze is geen kok zegt ze maar wij denken daar duidelijk anders over!
Dan gaat morgen mijn derde week al beginnen. Ik krijg nu al heimwee als ik eraan denk dat ik dit eiland moet gaan verlaten. Het is hier zoooo mooooi en de mensen zijn zo aardig! Ik hoop dat ik nog weer eens terug mag komen. Nog maar even niet aan denken en voor nu lekker verder genieten van deze prachtkans die mij in de schoot werd geworpen.....


  • 15 September 2014 - 20:52

    Meral:

    leeeeuke foto's! En draag je daar een nieuw hemdje? ;)

  • 16 September 2014 - 01:00

    René Rasing:

    Hoi Annemarie,
    Was je (bijna) verdwaald? Doet me denken aan die reclame van Snelle Jelle ontbijtkoek!
    Je hebt het duidelijk naar je zin, maar je moet straks wel terug komen hoor!
    Hier wordt het deze week ook weer tropisch warm, dus bijna geen verschil met Aruba.
    Nou ja, op wat exotische dieren na dan.
    Werk ze en nog veel plezier.

  • 18 September 2014 - 07:55

    Carla:

    Annemarie wat weer een leuk verhaal en mooie foto's . Maar de foto waar je ligt op het mooie strand heb je die wel goed bekeken.
    Volgens mij zwemt er een haai links achter je. hahaha Ik zou maar uitkijken als ik jou was. Groetjes en een dikke knuffel van mij en nog heeeeeeeel veeeeeel plezier.

  • 18 September 2014 - 08:39

    Marjan Van Savaron:

    Goede morgen Annemarie


    Zo te lezen vermaak jij je prima daar.
    Geniet nog van je dagen /weken dat je daar bent .

    Liefs marjan
    Rue Savaron

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Aruba

Werken op Aruba

...

Recente Reisverslagen:

29 September 2014

Het einde van een unieke ervaring is in zicht

20 September 2014

Over de helft

15 September 2014

Alweer een week voorbij.....

08 September 2014

Weekend

05 September 2014

Aflevering voor Freek
Annemarie

Actief sinds 15 Aug. 2014
Verslag gelezen: 382
Totaal aantal bezoekers 11154

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

30 Augustus 2014 - 01 Oktober 2014

Werken op Aruba

Landen bezocht: