Voorpret - Reisverslag uit Emmen, Nederland van Annemarie Evers - WaarBenJij.nu Voorpret - Reisverslag uit Emmen, Nederland van Annemarie Evers - WaarBenJij.nu

Voorpret

Door: Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

24 Augustus 2014 | Nederland, Emmen

Druk bezig met alle voorbereidingen. Komt allemaal heel dichtbij nu!
Vrijdag kreeg ik een hele leuke verassing, Agnes Lugtigheid (collega HC laborant uit Dordrecht en ze geeft onderwijs op het Wenckebach instituut in Groningen, acute cardiologie) zal de eerste twee weken van mijn verblijf daar ook zijn. Zij voor vakantie en ik voor een werkvakantie. We kunnen onze lol niet op en gaan er zeker een te gekke tijd van maken tussen de werkzaamheden door.
Ik zal zaterdag door een IC verpleegkundig opgehaald worden van het vliegveld en daar mijn huurauto op kunnen halen (Toyota Yaris, deze reed ik eerder ook zelf) Allemaal heel goed geregeld dus.
Ik had er al heel veel zin in maar nu nog veeeel meer :)

  • 28 Augustus 2014 - 21:21

    René Rasing:

    Hoi Annemarie,
    De voorpret kan nu overgaan in hoofdpret.
    Het werk in het Scheper is voor even gedaan.
    De lege koffer kan nu écht gevuld worden en zaterdag op naar Aruba.
    Een nieuwe ervaring, avontuur, buiten je comfortzone. Respect!
    Ik wens je een fantastische maand daar en zie je in oktober weer in het Scheper.
    Groeten van René

  • 30 Augustus 2014 - 18:41

    Joyce Seijbel:

    Ha!! We hebben je gevonden :-) Nu wachten op je eerste bericht vanuit Aruba. Gelukkig ben je MET bril op reis gegaan ;-)
    Groetjes! Martin en Joyce

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Emmen

Werken op Aruba

...

Recente Reisverslagen:

29 September 2014

Het einde van een unieke ervaring is in zicht

20 September 2014

Over de helft

15 September 2014

Alweer een week voorbij.....

08 September 2014

Weekend

05 September 2014

Aflevering voor Freek
Annemarie

Actief sinds 15 Aug. 2014
Verslag gelezen: 582
Totaal aantal bezoekers 11179

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

30 Augustus 2014 - 01 Oktober 2014

Werken op Aruba

Landen bezocht: