Laatste vrije dag voor het werken begint - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Annemarie Evers - WaarBenJij.nu Laatste vrije dag voor het werken begint - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Annemarie Evers - WaarBenJij.nu

Laatste vrije dag voor het werken begint

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

01 September 2014 | Aruba, Aruba

Vannacht redelijk geslapen. de airco waar je echt niet zonder kunt maakt redelijk veel lawaai waardoor je wel eens wakker wordt als hij ineens weer aanslaat. Toch vroeg opgestaan om 7 uur en rustig de dag begonnen met een ontbijtje aan het zwembad. Daar weer iemand leren kennen die net zoals ik maandag gaat beginnen in het HOH (Horacia Oduber Hospitaal). Zij zal op de IC waarnemen. Leuk want zij bleek in het zelfde vliegtuig te hebben gezeten als ik en vanaf het eerste moment was het meteen heel gezellig.
Samen even boodschappen gedaan, daarna even geskypt met thuis wat ook wel weer bijzonder is om elkaar weer eventjes te zien en te horen op bijna 8000 km afstand. Daarna omgekleed en naar het strand, Baby Beach. Wat een helder water en wat een heerlijke temperatuur, niet eens koude rillingen als je onder water gaat voor de eerste keer, 29 graden is de temp van het water. Factor 50 op maar het mocht allemaal niet baten. Ondanks mijn voorgebruinde huid van de nederlandse zon toch nog een mooi rood kleurtje weten te krijgen.
Vanavond heerlijk uit eten geweest op uitnodiging van een cardioloog aldaar samen met een longarts en zijn vrouw. Was ook een gezellige avond. Wat een verwennerij en wat leuk dat ze daar tijd voor maken. Ik voel me wel een beetje bevoorrecht.
Nu slapen, morgenochtend om half zes gaat de wekker.....Op naar mijn eerste werkdag!

• 01 September 2014 - 07:27

Marcel:

Wat leuk om zo samen op te kunnen trekken. En dan lekker uit eten. Doe maar voorzichtig met dat kleuren op het strand. Anders heeft de douane op Schiphol straks nog moeite om een match te maken tussen jou en jouw foto in je paspoort. Straks dus begint het keiharde werken ;-).
    Succes met het vinden van 'je plek' tussen de collega's.

• 01 September 2014 - 09:25

Jan:

Prachtige plaatjes, mooi verhaal.
    Bijzonder blijft het, geniet er van - maar dat doe je vast wel :)

• 01 September 2014 - 21:27

Els:

Hoi! Nou dat ziet er allemaal goed uit. Lekker hoor! Hoe beviel de eerste werkdag?

• 02 September 2014 - 19:26

Nienke:

Alleen maar aan het genieten tot nu toe, heerlijk! Ben ook erg benieuwd hoe het is om daar te werken. :-) Prachtig strand, Baby Beach! Je zult vast nog veel mooi plekjes zien..

Succes!!