Vertrek en aankomst - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Annemarie Evers - WaarBenJij.nu Vertrek en aankomst - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Annemarie Evers - WaarBenJij.nu

Vertrek en aankomst

Door: Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

31 Augustus 2014 | Aruba, Aruba

Vanochtend vroeg opgestaan. Marcel, Dennis en Meral hebben me naar Schiphol gebracht. We waren nog maar amper onderweg toen bleek dat ik mijn bril niet bij me had. Alleen maar een leeg doosje :-( Dat begon al goed....maar past helemaal bij mij.....
Gelukkig hadden we de tijd om nog even om te draaien.
Eenmaal op Schiphol aangekomen naderde het afscheid. Een heel raar gevoel van binnen als je gezinnetje zo weg loopt en jij blijft alleen achter. Ik heb me goed gehouden maar voelde mijn ogen branden. In het vliegtuig zat ik naast een jongen van 21 jaar. Hij ging voor een half jaar naar Bonaire voor stage voor de hotelschool. Leuk mee kunnen praten onderweg. Ook voor hem de eerste keer...
De vlucht ging best snel en diegenen die me beter kennen begrijpen wel waarom....veel geslapen hahaha
Op Aruba stond de IC verpleegkundige al op me te wachten. Dat was fijn aankomen. Samen naar de autoverhuur mijn autootje ophalen en daarna naar het appartement. Al met al een kwartiertje rijden denk ik. De temperatuur is dik 30 graden maar met de wind voelt het toch wel heel aangenaam. Daarna koffer uitgepakt en samen met haar boodschappen gedaan bij de AH. Inmiddels is de zon onder en het lijkt wel of je gelijk de vermoeidheid voelt. Hier is het nog maar half acht en thuis alweer half twee 'snachts. Zo nog even naar buiten aan het zwembad zitten. Eens kijken wie hier allemaal vertoefen.
Verder een rustig avondje denk ik...
Tot morgen!

  • 31 Augustus 2014 - 10:34

    Marcel:

    Het afscheid was ook voor ons een bijzonder moment. Vreemd om Annemarie met twee koffers tussen een mensenmenigte te moeten achterlaten. Terug naar de auto verliep het ook bijzonder. Door de drukte besloten we om buitenom te lopen, dus direct het vertrekniveau uit. Maar hoe kom je dan beneden op aankomstniveau. Gelukkig, een lift. Ziet er wel bijzonder uit. Een goederenlift, maar waarom niet. Bij het dichtgaan van de deuren kwam er een richel ophoog uit de vloer om rijdende containers of zo tegen te houden. En toen zaten we vast! Lift bewoog niet en knopje indrukken hielp ook niet. En toen ging ineens de deur weer open en stapten we uit waar we ingestapt zijn. Toen maar via het stationsgebouw maar naar beneden. Daarna naar het eerste Evers-familiefeest, zonder een Evers in de auto. Ook dat weer vreemd. Al met al een leuke familiedag gehad, maar zonder een prominente Evers. Want die ging richting zon, terwijl wij in de regen in een klimbos waren….

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Aruba

Werken op Aruba

...

Recente Reisverslagen:

29 September 2014

Het einde van een unieke ervaring is in zicht

20 September 2014

Over de helft

15 September 2014

Alweer een week voorbij.....

08 September 2014

Weekend

05 September 2014

Aflevering voor Freek
Annemarie

Actief sinds 15 Aug. 2014
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 11140

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

30 Augustus 2014 - 01 Oktober 2014

Werken op Aruba

Landen bezocht: